חדשות

רבע מיליון מטופלים בחרו: רופאי המשפחה האהובים ביותר

12 רופאי משפחה מארבע קופות החולים נבחרו על ידי מטופליהם במשאל אינטרנטי לרופאים האהובים ביותר ויקבלו את הפרס השנתי ע"ש דניאלי זוננפלד ז"ל

רפואת משפחה. אילוסטרציה

12 רופאי משפחה מארבע קופות החולים נבחרו לרופאים האהובים ביותר על ידי כרבע מיליון מטופלים שהצביעו במשאל אינטרנטי. 12 הרופאים יקבלו פרס כספי בטקס שיתקיים בשבוע הבא בבנייני האומה בירושלים.

הפרס השנתי הוא ע"ש דניאלי זוננפלד ז"ל, שהיתה מתנדבת במחלקות האונקולוגיה במרכז שניידר לרפואת ילדים ונהרגה לפני כארבע שנים בתאונת דרכים והיא בת 19. אביה, מוטי זוננפלד, הקים קרן על שמה.

הפרס "רפואה עם הלב" ניתן לרופאים שמטופליהם מוזמנים להצביע עליהם כרופאי משפחה מצטיינים ואהובים. "הענקת הפרס", ציינה ההנהלה הציבורית של הקרן, "נועדה להעצים את המוטיבציה בקרב כלל הרופאים והאחיות לשלב מקצועיות עם נשמה ולהגביר את המודעות העצומה וחשיבותה של האהבה והאנושיות כחלק בלתי נפרד מהטיפול הרפואי המקצועי".

הרופאים שנבחרו ברוב קולות במשאל הם: מ"לאומית": ד"ר נלי אשכול, רופאת משפחה של קופת החולים בתל אביב, ד"ר אורי שליט מקריית גת, קריית מלאכי ואשקלון; מ"מכבי": ד"ר סמיר מנסור מקופת החולים בנשר, ד"ר כרמית מעוז רחימה מפתח תקווה, ד"ר אראל לוי מבת ים וד"ר אלונה פלג מהמרכז האזורי משגב; רופאי המשפחה משירותי בריאות כללית: ד"ר יהודית מדזינסקי מבית אל, ד"ר רוני פרקט מתל אביב, ד"ר אריה סולומון מתל אביב וד"ר נחמה לינדר מירושלים; מקופת חולים מאוחדת: ד"ר גבי גבריאל וד"ר פיליפ אלי טויטו ז"ל מירושלים, שנפטר לפני כמה חודשים בעקבות אירוע לב.

ד"ר אשכול, שהתראיינה אמש (ד') למהדורת החדשות המרכזית בערוץ 12, אמרה כי התרגשה עד דמעות כשנתבשרה על הפרס כאשר מטופליה שיבחו אותה על שהיא מפגינה כלפיהם אנושיות, יחס אישי, מעניקה תשומת לב ומקצועיות. היא המליצה לרופאי משפחה צעירים: "קודם כל גלו סבלנות".

נושאים קשורים:  ד"ר נלי אשכול,  ד"ר סמיר מנסור,  רפואת משפחה,  רופאים מצטיינים,  קרן דניאלי,  חדשות,  רופאי משפחה
תגובות
אנונימי/ת
22.11.2019, 17:49

יכולה להוסיף לרשימה הקטנה הזאת את ד״ר אילנה וילהלם מסניף בונן בחיפה(כללית) , שמקדישה לפציינטים שלה את כל הזמן שנדרש להם, מתעדכנת בתוצאות הבדיקות מידית. ומזמינה אליה מיד , אם משהו לא תקין. תמיד בסבלנות ובמאור פנים.

אנונימי/ת
23.11.2019, 01:52

ברכות לד''ר אשכול היקרה. שילוב נדיר של מקצועיות, אנושיות ואהבת האדם. ראוייה בהחלט.

04.12.2019, 20:41

אפשר להוסיף גם את ד"ר יהודית סעדון שלא קיבלה את הפרס, אך בהחלט ראויה לו.