מינויים

פרופ' דניאל לנדאו מונה למנהל המכון לנפרולוגיה במרכז שניידר

פרופ' לנדאו מחליף בתפקיד זה את פרופ' מרים דוידוביץ וינהל את המרכז ארצי לאבחון וטיפול באי ספיקת כליות, טיפולי דיאליזה והשתלות כליה בילדים

פרופ' דניאל לנדאו, מנהל המכון לנפרולוגיה במרכז שניידר לילדים

פרופ' דניאל לנדאו מונה לתפקיד מנהל המכון לנפרולוגיה במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה ויחליף בתפקיד זה את פרופ' מרים דוידוביץ, שפרשה לגימלאות.

פרופ' לנדאו, נשוי ואב לשלושה, שימש בחמש השנים האחרונות כמנהל מחלקת ילדים ב' ב"שניידר". קודם לכן ניהל את מחלקת ילדים א' וכן שימש כמנהל היחידה לנפרולוגיה של ילדים במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

הוא בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, סיים התמחות ברפואת ילדים במרכז הרפואי סורוקה והתמחות-על בנפרולוגיה של ילדים בבית החולים לילדים בוושינגטון, ארה"ב. הוא היה שותף מרכזי באפיון כמה מחלות גנטיות כלייתיות חדשות ובשנים האחרונות עוסק במחקר מעבדתי של המנגנונים הביולוגיים הגורמים לקומה נמוכה ואנמיה במחלת כליות כרונית. פרופ' לנדאו משמש כפרופסור מן המניין ברפואת ילדים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

המכון לנפרולוגיה ב"שניידר" הוא מרכז ארצי לאבחון וטיפול באי ספיקת כליות, טיפולי דיאליזה והשתלות כליה בילדים. המטופלים הם פעוטות, ילדים ובני נוער עם דרגות שונות של אי ספיקת כליות כרונית. הטיפולים ניתנים במרפאה פרא-דיאליטית. כן מטופלים ילדים עם אי ספיקת כליות סופנית וכן עם מחלות כליה ודרכי שתן, בכלל זה מומים מולדים, זיהומים במערכת השתן, אבני כליות ויתר לחץ דם.

פרופ' יוסף פרס, מנהל "שניידר", בירך את פרופ' לנדאו לרגל כניסתו לתפקידו החדש וכן הודה בשם הנהלת בית החולים לפרופ' דוידוביץ על שנות הפעילות הרבות שלה וציין את מסירותה ותרומתה לבית החולים.

נושאים קשורים:  מינוי,  פרופ' דניאל לנדאו,  נפרולוגיה,  רפואת ילדים,  פרופ' מרים דוידוביץ,  חדשות,  מרכז "שניידר" לרפואת ילדים
תגובות
06.01.2020, 21:49

כל הכבוד לפרופ' דני לנדאו.

אנונימי/ת
06.01.2020, 22:44

מדובר ללא ספק באחד מרופאי הילדים הגדולים בארץ. היה מורי לפני כעשרים שנה ועד היום אני הולך לאורו.

דני ידידי
ברכות על התפקיד. עלה והצלחה.

לדני כול הכבוד והצלחה בתפקיד החדש