מינויים

ד"ר ארז און, מנהל "פדה-פוריה", מונה לראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים

משרד הבריאות מינה את ד"ר ארז און לתפקיד, שבו כיהנה בארבע השנים האחרונות ד"ר אורלי וינשטיין, מקימת החטיבה

ד"ר ארז און. חוזר לניהול בית החולים באוקטובר

משרד הבריאות הודיע אתמול (ב') על מינויו של ד"ר ארז און, ששימש עד כה כמנהל המרכז הרפואי ממשלתי פדה-פוריה שליד טבריה על מינויו כראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים במשרד. הוא יחליף בתפקיד את ד"ר אורלי ויינשטיין שעמדה בראש החטיבה במשך ארבע שנים, מאז שהוקמה. ד"ר הגר מזרחי, סגנית מנהל המרכז הרפואי, תשמש כממלאת מקומו של ד"ר און בניהול "פדה-פוריה" החל מ-1 במארס 2020.

ד״ר און הוא בן 63, נשוי ואב לשלושה, שימש כמנהל "פדה-פוריה" מאוקטובר 2013. בתפקידיו הקודמים כיהן כסגן מנהל המרכז הרפואי רבין, סגן קצין רפואה ראשי בצה"ל בדרגת אלוף משנה ומפקד רפואה בפיקוד מרכז.

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר ד"ר און: "אני מודה לשר הבריאות יעקב ליצמן ולמנכ״ל המשרד משה בר סימן טוב על הבעת האמון. אני מסכם עתה בגאווה רבה שש שנים של ניהול המרכז הרפואי פדה-פוריה. זו היתה תקופה מדהימה של עשייה וקידום המרכז הרפואי ושרותי הרפואה בצפון הארץ יחד עם עובדיו הנפלאים ואני מודה על הזכות שניתנה לי לעמוד בראשו.

ד"ר אורלי וינשטיין. "פסגת החלומות של כל אדם העוסק בניהול רפואי". צילום משרד הבריאות

"כראש החטיבה למרכזים רפואיים ממשלתיים אעשה את המיטב כדי להמשיך ולקדם את בית החולים הממשלתיים לקראת האתגרים הצפויים לנו. אני מודה לקודמתי בתפקיד שבנתה חטיבה מפוארת ובסיס איתן כדי להתקדם עימו".

ד״ר ויינשטיין הודתה גם היא לשר ולמנכ"ל "שקיבלו אותי לתפקיד לפני ארבע שנים וסייעו להקמת החטיבה מתוך הבנת חשיבותה הרבה". בהמשך הודתה לצוות שעבד עימה, כינתה אותו "סיירת משובחת ומופלאה של עובדים מקצוענים, נחושים ומסורים, שכל מה שראו כל העת לנגד עיניהם היה טובת המטופל והמחויבות לעובדי מערכת האשפוז הממשלתית".

כמו כן בירכה את מחליפה ד"ר און ואיחלה לו "למנף את מערכת האשפוז הממשלתית עוד יותר קדימה, למחוזות נוספים של מצוינות, מקצועיות, חמלה ומחויבות לאדם. זוהי לא פחות מפסגת החלומות של כל אדם העוסק בניהול רפואי", ציינה.

השר ליצמן בירך את ד"ר און, אמר כי הוא "בטוח שיתרום מנסיונו ומקצועיותו לקידום המערכת" והביע הוקרה לד"ר ויינשטיין, "על ההשקעה הרבה והמסירות בתקופה שבה מילאה את תפקידה".

ברכות לשניהם גם השמיע המנכ"ל בר סימן טוב: "ד"ר און מביא עימו לתפקיד ניסיון ניהולי אדיר במגוון תפקידיו הקודמים; הצטיין פעם אחרי פעם כמנהל 'פוריה' והביא אותו לשיאים מקצועיים בפעילות ובאיכות הטיפול. אני בטוח שימשיך את התנופה של החטיבה ותהיה לו תרומה גדולה להנהלת המשרד. אני מודה לו על נכונותו לקחת על עצמו את המשימה החשובה הזאת".

בברכתו לד"ר ויינשטיין אמר: "היא הקימה את החטיבה מאפס, בעשר אצבעותיה, והפכה אותה לגורם ניהולי מרכזי במערכת הבריאות עם שדרה מקצועית מעולה". עוד איחל לה: "הצלחה גדולה בהמשך העשייה במערכת הבריאות".

נושאים קשורים:  ד"ר אורלי ויינשטיין,  ד"ר ארז און,  משרד הבריאות,  בתי החולים הממשלתיים,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
15.01.2020, 19:28

ארז ,מברוק הרבה הצלחה

15.01.2020, 20:33

מברוק בהצלחה
פרופ נחול

מזל טוב והרבה הצלחה

15.01.2020, 22:12

ד"ר ארז בהצלחה במשימה המאתגרת

16.01.2020, 21:41

דרך יפה מרופא גדודי בלבנון עד עכשיו, הרבה הצלחה.